27 Haziran 2012 Çarşamba

Yelkenler Fora - Atlantis Yelken Eğitim Fırsatı


Merhaba Arkadaşlar,

Yaz ayları denilince eminim benim gibi herkesin aklına deniz, kum ve güneş gelir. Ne yazık ki yaz aylarımızın sadece 14 günü bizim gibi çalışanlar için tatil demek olsa da haftasonları ara da kaçamak yapmak herkesin hakkı. Fakat şöyle bir durum var ki anadolu yakası yada avrupa yakası hiç farketmez gidilecek güzergahlar, mekanlar belirlidir. Anadolu yakası Şile, Ağva avrupa yakası Kilyos gibi küçük tatil köyleridir. (sanırım tatil köyü desek yeridir)  Geçenlerde Fenerbahçe-Kalamış taraflarında kız arkadaşımla turlarken "Atlantis Yatçılık Eğitim Merkezi" diye bir yer gördük. Hemen akıllı telefonumuzu çıkarttık marka vermiyim :D "Ya şu akıllı telefonlar çıktı çıkalı da milletin havasından geçilmiyo.! Eskiden ne güzel 3310 vardı ve yılan oynardık! Neymiş iPhone, iPad, Mac, Android yok BlackBerry dıdısının dıdısı peh!" Bunu ben okuyunca bile utandım kendimden o.O Tüh kendime! Tüh bana! Nerde kalmıştık? Heh tamam! Akıllı telefonumuzdan biraz araştırma yaptık ve hala yayında olan bir kampanyalarını gördük. Kaçar mı? Kaçmaz.. Hemen satın aldık. Bakalım başımıza neler gelmiş :




"Yelkenle Tanışma Eğitimi
 için 
Dikkat Edilmesi Gerekenler!"



Arkadaşlar yelkenle tanışma eğitimi 2 gün sürmekte ve toplamda 8 saat boyunca eğitim almaktasınız. Maximum 5 kişilik özel gruplarla hizmet almaktasınız o yüzden içiniz rahat olsun... Eğitimin yeri ise bilmiyorum Fenerbahçe semtini bilen var mı ama Setur Marina'dır. (Google Maps'den bakabilirsiniz. Meşhur yelkenlilerin olduğu yer..) Can güvenliği için can yeleğini ve eldivenleri firma sizlere veriyor. Yelkenle tanışma eğitiminde bizimle ilgilenen Gül Hanım bizlerle sağolsun çok ilgilendi ve misafir perver bir hanımefendi. Buraya gelirken mümkünse spor kıyafet ve altı beyaz spor ayakkabı ile gidilmesi şartı var bilginiz olsun...


Pekalaaaaa... Gelelim fasülyenin faydalarına.. Şimdi bi günümüz nasıl geçiyor bakalım bakalım :))

Arkadaşlar öncelikle 1 saat boyunca tekne üzerine brifing verilmektedir. Anatomi - Terminoloji - Yelken Teorisi - Bağlar - Dümen Tutma- Ana Yelken trim gibi eğitimler verilmektedir. Ama gününüzün çoğu yelken üzerinde geçtiği için keyif alıyorsunuz bundan emin olabilirsiniz. İşin özeti tekne yaşamı nasıldır? sorusunun cevabını kendiniz verebiliyorsunuz.

Umarım işine yaramıştır. Tüm beni takip eden arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Saygılarımla...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Düğün DJ - Düğün'ünüz için bir müzisyen mi arıyorsunuz?

Düğün Dj Düğün Orkestrası Düğün Müzik Organizasyon ve Ses Işık Sistemleri Hizmetleri 2016-2017 Kampanyaları için hemen arayın Booking & Management: (+90) 531 221 8931 - (+90) 539 366 13 37 veya serdarogluserhat@gmail.com adresine mail atınız.

Tek kişilik orkestra Düğün DJ hemen http://dugundjhizmetiorganizasyon.blogspot.com/ adresine tıklayın!

Hadi durma yaz...