18 Haziran 2012 Pazartesi

Yaz Geldi Evimizi Boyatıyoruz :) Decor Yapi İndirim Çeki Kuponu

Merhaba,

10 Senedir evini boyatmayan biri olarak :P Şaka şaka.. Odamın alt duvar rengi koyu mor üst tarafları da lila rengiydi. 5 senedir bu renkle yaşamak ölüm derecesine geldi artık. Mor kusuyordum artık.. Yeni trend "Kum Beji" Zamanında bu renge bakıp ilham alan ben artık tiksiniyordum. İlham perisi gelmiyo bende neden diyordum? Meğersem bu mor renktenmiş :D Kum bejini seçmemizin nedeni temizliği ve saflığı anımsatması.. Evimin neredeyse tamamını beyaza boyamak isterdim ama ne yazık ki buna malum bayanlar izin vermiyor :) Anne, eş..


Evim, evim güzel evim.. İnsan neden evine gelince içini bi huzur kaplar bilmem ama benim evim o yaratıcı fikirleri çıkardığım, ilhamın geldiği, hangi kararları vereceğim bunun zamanlamasına nasıl ayarlayacağım, iş planım ne olmalı, nasıl bir yol izlemem gerekli, ne yaparsam başarılı olurum? Sorularının cevaplarını bana veren tek çatı olmuştur... 

Sadece iş dünyasıyla sınırlı olmayıp "Aşk, Duygusallık ve Romantizm" konularında ufkumu açmamı sağlayan yegane mekan olmuştur :) Sağlıklı karar verebilmek adına evimizin dekorasyonu ve tasarımının çok önemli olduğunu düşünüyorum. Evcimen biri olarak evin dağınık olmasından tutunda herhangi bir eşya yada bir obje yamuk olan herşeye kıl olan ben için en önemli şey!


Şimdi gelelim evimizin masraflarına..

Evin boya masraflarının tamamı; 950 TL!

Evet yine fırsat sitelerinden faydalanmadım desem yalan söylemiş olurum :))


Decor Yapı Boyayı Dert Etmeyin, Yenilenen Evinizde Rahat Edin! Decor Yapı'nın 2100 TL Değerindeki Boya ve İşçilik Dahil Profesyonel Ev Boyama Hizmeti'nden 950 TL'ye Yararlanmanızı Sağlayacak İndirim Kuponu Sadece 49 TL!


1150 TL Değerinde İndirim Kuponu!

Bu fırsatla, Decor Yapı'dan ücretsiz keşif hizmetiyle dairenizin boya ihtiyaçlarını belirleyebilecek, Türkiye'nin önde gelen markalarının birinci sınıf boyalarıyla yuvanızı gönlünüze göre şenlendirebileceksiniz. Titiz ve alanında uzman personeliyle hizmet vermekte olan Decor Yapı'nın işçilik ve malzeme kalitesine hayran kalacaksınız. Hem de 2100 TL değerindeki hizmeti sadece 950 TL'ye alarak!


Decor Yapı'nın Bilgileri Aşağıdadır;

Adres: Elmalıkent Mah. Mandıra Cad. Ali Murat Sok. Şerif Ali Koop. Blok No: 1 Ümraniye / İSTANBUL
Telefon: 0 216 632 63 05
Internet Sitesi: http://www.decoryapi.com

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Düğün DJ - Düğün'ünüz için bir müzisyen mi arıyorsunuz?

Düğün Dj Düğün Orkestrası Düğün Müzik Organizasyon ve Ses Işık Sistemleri Hizmetleri 2016-2017 Kampanyaları için hemen arayın Booking & Management: (+90) 531 221 8931 - (+90) 539 366 13 37 veya serdarogluserhat@gmail.com adresine mail atınız.

Tek kişilik orkestra Düğün DJ hemen http://dugundjhizmetiorganizasyon.blogspot.com/ adresine tıklayın!

Hadi durma yaz...