7 Mart 2013 Perşembe

21.Ayimiz Kutlu Olsun Sevgilim! 1 sene bitti! (2.Yil'a Yaklaştik)

1 ay, 2 ay, 3 ay, 6 ay, 1 sene derken 2.ci senemize yaklaştık aşkım... Hepi topu 3 ay sonra tam 2 yıl birlikte olmuş olacağız! Koskaca 2 yıl! 15 Haziran 2011 bu tarih "mıh gibi" aklımda yemin ederim! Kim bilir bunu ne zaman okuyacaksın inan hiç bir fikrim yok... "Serhat bana sürpriz yapacağın zaman söyleme demiyor muyum ben sana!" dersen olacağı bu tabi :) Söylemiyorum işte söylemiyorum! Bunu okuduğun da bana aşk dolu mesajlarınla gelme sakın!

Maşallah Allah nazarlardan saklasın bizi!
Ah aşkım ah! Benimle ilgilenmezsin dersin ama bilmezsin ki hayatıma anlam katan sensin. Açıköğretim, iş, dj'lik, projeler, arkadaşlar, dostlar vs derken seni ihmal ettiğimi düşünüyorsun zaman zaman farkındayım emin ol benim kilometre taşım sensin... Bu arada açıköğretim demişken notlarımı buraya koyuyorum ben askerdeyken duygulanıp vay be ne günlerdi dersin :) 


Şimdi sen "iyi de bunlar gözükmüyor ki!" de dersin! Merak etme aşkım resmin üzerinde tıkladığında orjinal boyutunda görebilirsin :)


Beykoz'a kahvaltı yapmaya gittiğimiz günü hatırlıyor musun aşkım?


Küçük kızlar martılara simit bile atmıştık :) Hatta iPad'dan bizimle oyun oynamak istemişti keza öyle de olmuştu :)

 2. Yılımızda görüşme üzere şimdilik hoşçakalınnnnnnnnn...

Sevgiler...


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Düğün DJ - Düğün'ünüz için bir müzisyen mi arıyorsunuz?

Düğün Dj Düğün Orkestrası Düğün Müzik Organizasyon ve Ses Işık Sistemleri Hizmetleri 2016-2017 Kampanyaları için hemen arayın Booking & Management: (+90) 531 221 8931 - (+90) 539 366 13 37 veya serdarogluserhat@gmail.com adresine mail atınız.

Tek kişilik orkestra Düğün DJ hemen http://dugundjhizmetiorganizasyon.blogspot.com/ adresine tıklayın!

Hadi durma yaz...