7 Aralık 2016 Çarşamba

Fuhuşta Yakalandı: Hem Zevk Alıp, Hem Para Kazanıyorum Dedi!

Milliyet'in haberine göre Adana'da bir kişi, eşine 3 yıldızlı otelde fuhuş yaptırdığı iddiasıyla gözaltına alındı. Eşinin ise ifadesinde, "Hem zevk alıyorum hem para kazanıyorum" dediği ileri sürüldü.

İnsanlıktan nasibini almamış sapkınları kınıyoruz!

Gönül G.'nin ifadesinde, "Eşimde erken boşalma problemi var, beni tatmin edemiyor. 2 yıl önce bu nedenle İpek-İlbey ismiyle Facebook'tan hesap açarak swinger çiftlerle görüşmeye başladık. Seansı 5 ile bin 500 lira para almaya başladık. Maddi durumumuz da iyi değildi ben hem zevk alırım hem para kazanırım diye düşündüm. Ben erkeklerle cinsel ilişkiye girerken eşim beni izlemekten zevk alıyor. Bir ara swinger operasyonu olduğunda korkup bir süre ara verdik ama sonra geri başladık" dediği öğrenildi.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Düğün DJ - Düğün'ünüz için bir müzisyen mi arıyorsunuz?

Düğün Dj Düğün Orkestrası Düğün Müzik Organizasyon ve Ses Işık Sistemleri Hizmetleri 2016-2017 Kampanyaları için hemen arayın Booking & Management: (+90) 531 221 8931 - (+90) 539 366 13 37 veya serdarogluserhat@gmail.com adresine mail atınız.

Tek kişilik orkestra Düğün DJ hemen http://dugundjhizmetiorganizasyon.blogspot.com/ adresine tıklayın!

Hadi durma yaz...