2 Ağustos 2014 Cumartesi

Sigarayı Bırakmak İstiyorum - Part #2 - 5 Saat Sonra

Saat 23:00'den beri sigara içmiyorum şu an saat 04:00 ve sigara içme isteği aklıma geldikçe başka şeyler düşünmeye ve yemeye başladım. Küçük bir şişe su  ve 1 Lt.'nin çeyreği kadar suyu bitirdim. Aklımı karıştırmak için bir şeyler yedikten sonra sigara niyetine şeker yiyorum. Aslında sigaranın yerine başka bir şey koymak sigarayı hatırlattığı için pek faydalı bulmuyorlar ama dilimin uyuşmasından iyidir. Şu an herhangi bir durum sigara içme isteği vs. hiç bir şey yok umarım böyle devam eder...


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Düğün DJ - Düğün'ünüz için bir müzisyen mi arıyorsunuz?

Düğün Dj Düğün Orkestrası Düğün Müzik Organizasyon ve Ses Işık Sistemleri Hizmetleri 2016-2017 Kampanyaları için hemen arayın Booking & Management: (+90) 531 221 8931 - (+90) 539 366 13 37 veya serdarogluserhat@gmail.com adresine mail atınız.

Tek kişilik orkestra Düğün DJ hemen http://dugundjhizmetiorganizasyon.blogspot.com/ adresine tıklayın!

Hadi durma yaz...